Online Marketing Tanácsadás - Út a piacvezető pozícióba

Üdvözöllek a Lampone Online Marketing tanácsadás oldalunkon!

Digitális marketing kisvállalat

Digitális Intelligencia és Online Marketing

A jövőbeli közös munkánkban a következő módon segítünk a vállalatod előremozdulásában. Elemezzük a piacot és a vállalatod jelenlegi helyzetét. Készítünk egy közös tervet, hogyan érhetjük utol és kerülhetünk be a jelenlegi vezető vállalatok közé. Végrehajtjuk a tervet sok munkával, amiben nekünk és nektek is rengeteg feladatotok lesz. 3 hónap elteltével az üzleti tartalmaid teljesen átstruktúrálásra kelünek. 6-12 hónap elteltével meglátod, hogy hogyan vezetett az út a piacvezető pozícióba. Hogyan kerültél az ediggi online értékesítésben legsikeresebb vállalatok közé.

20 évig nemzetközi nagyvállalati üzleti és informatikai tanácsadással foglalkoztam. Ezt követően 6 éve elkezdtem átállni az online marketing tanácsadásra és weboldalak/webshopok "Google barát" megépítésére, átalakítására. Az elmúlt években nagy sikereket értünk el ezen a területen közösen a kis és közepes magyar vállalatok tulajdonosaival. Mondhatom, hogy a weboldalak átalakításával vagy teljes újraépítésével jelentős többlet árbevétel termelő képességre tettünk szert közösen.

Mint mindenhol, ezen a területen is a sikeres üzletvitelhez szükséges a tulajdonos 100%-os elhívatottsága. Az aránylag új digitális intelligencia területre az esetek 99%-ban sem a tulajdonosoknak, sem az alkalmazottaknak nincs rálátása! Ezt a tevékenységet rá kell bízni olyan szakemberre, aki módszeresen és kitartóan dolgozik a cél elérése érdekében közösen a tulajdonossal. Itt a tapasztalatok azt mutatják, hogy ott lehetett elérni a legnagyobb sikert, ahol a tulajdonos 100%-ban végrehajtotta azokat a változásokat, amiket igényel az új internetes világ.

A tapasztalatok szerint ehhez szükséges a vállalatok üzleti tartalmának teljes átalakítása és jelentős minőségi és a legtöbbször mennyiség fejlesztése is. Csak ezt követően érdemes egyáltalán feltenni a kérdést, hogy mit csináljunk a internet marketing területein.

Online marketing kisvállalatKis és közepes vállalatok online - digitális működése

Magyarországon is évről évre egyre többen fordulnak az internetes vásárlásokhoz. E mellett a szolgáltatások területén is megfigyelhető, hogy az ott elköltött pénz is egyre nagyobb mértékben a webes ismertségtől függ.

Ezen a területen nem lehet alkalmazni már a tradicionális üzleti logikákat, hiszen a Google mesterséges intelligencia algoritmusai értékelik az összes vállalatot internetes jelenlét szempontból. Ez alapján kimondható, hogy Magyarországon a vállalatok többsége "nem létezik a Google számára", így az interneten keresgélő potenciális vevő számára sem! Durva kijelentés ez, de igaz. Az is megfigyelhető, hogy a lakossági vásárlások mellett, egyre nagyobb mértékben befolyásolja az internet / Google a vállaltok beszerzését is. A beszerzési szervezetekben is olyan generáció vette át a feladatokat, akik beszerzési forrás keresésnél egyre többet használják a Google találatokat.

Ezek a tények mind azt támasztják alá, hogy minden vállalatnak iparágtól függetlenül nagy erőkkel kellene fókuszálni a tartalmak és elérés optimalizálására.

Digitális átállás

A fent leírtak fényében mire van szüksége az üzleti vállalkozásodnak? Főleg arra, hogy a weboldaladon / webshopodban a tartalmak úgy kerüljenek megfogalmazásra, hogy az közérthető legyen. Erre egy nagyon jó példa a következő! Ha épület villamossági nagykereskedésed van és szakembereknek értékesítesz, akkor lehet dugaljnak is nevezni a terméket. Ha emellett lakossági vevőkkel is foglalkozol egy webshopban, vagy csak akár boltod internetes oldalán, akkor más a helyzet. Hogyan hívja a lakosság a dugaljt? Konnektor, ugye? Tehát konnektort kell árulnod! Ha dugaljt árulsz, akkor akik konnektort keresnek, azok Téged nem fognak megtalálni az Interneten.

Konnektor és dugalj Google keresés

A dugalj keresése 100 keresésből 30, míg a konnektort keresik 100 keresésből 70 alkalommal. Tehát aki dugaljként árulja a terméket és nincs kifejtve, hogy ez ilyen és ilyen konnektor, az rögtön elveszti az érdeklődők 70 százalékát. Természetesen a maradék 30 százalékból is csak 1-2 keresés esetében fogják megtalálni a megfelelő stratégia hiányában.

Innen kiindulva rengeteg feladat lesz a tervezésétől a végrehajtásig. Ebben a tervben fogom összeállítani Neked a következő 6 és 12 hónap feladatait és várható eredményeit. Ami várható, hogy piac telítettségtől és a versenytársak felkészültségétől függően 6 és 12 hónap között fog realizálódni a versenyelőny. Ez abban  testesül meg, hogy piacvezető pozícióba kerülünk, és több vásárló és vásárlás lesz a cég webes értékesítési csatornáján.

Minden jelentkezőnek egyéni ajánlatot készítek, hogy hogyan tudjuk végrehajtani a szükséges együttműködést. Általában a tulajdonosokkal vagy vállalat vezetőkkel dolgozom közvetlenül együtt, mert a tapasztalat azt mondja, hogy csak így érhető el a kívánt eredmény. Az ajánlat adást megelőzően jó néhány elemzést készítek az adott vállaltról, a piacról és a versenytársakról. Ezek alapján állítom össze az ajánlatot és az első 6 hónap akciótervét is. 

Digitális tanácsadás módszertanSzigorú digitális átállási módszertan és eredményesség

Természetesen a közös munkához sok segítségre lesz szükség a szakember munkatársak részéről is az egyes termékvonalak és szolgáltatás területek minőségi bemutatásához. Rögtön a munka első hónapjában eldöntjük, hogy a jelenlegi weboldal /webshop alkalmas-e az átalakításra, vagy újra kell építeni azt. Mi szigorú módszertan alapján dolgozunk, kitartóan és következetesen, hogy elérjük a kitűzött célt.

Ezzel a módszertannal lehet meghatározni azt is, hogy egy adott weboldallal meddig lehet eljutni egy 100-as skálán. Amennyiben az előzetes elemzések azt mutatják, hogy 90% nem érhető el, valamely körülmények miatt, akkor teljesen új webes környezet felépítését szoktuk javasolni. Ha ez nem oldható meg az adott vállaltnál, akkor nem tudjuk elvállalni a közöz munkát. Ennek az az oka, hogy a szakmai tapasztalatink alapján az adott weboldallal / webshoppal egyszerűen nem érhető el az igazi versenyelőny. Ez azt is jelenti, hogy sok befektetett munka ellenére nem tudjuk biztosítani az árbevétel növekedést, ami a mi teljesítményünk egyedüli mérőszáma.

Természetesen számos eleme van a módszertanunknak, amit nem fogunk részletezni. Ezek a digitális intelligencia "know how" elemei, amik a mi vállalkozásunk alapvető sikertényezői. A másik három sikertényező a kitartás, a módszertan változatlan betartása és az új lehetőségek folyamatos tanulása. Csak így vezethet az út a piacvezető pozícióba.

Várjuk jelentkezésedet, amennyiben érdekel egy ilyen együttműködés.

Üdvözlettel,

Bellágh Szabolcs

Lampone online marketing és digitális tanácsadás
bellagh.szabolcs@lampone.hu
+36209754476
https://lampone.hu

Lampone online marketing és digitális tanácsadás

Vissza a Lampone webshop és online marketing főoldalra >>

Webáruház készítés