Online Marketing Tanácsadás - Út a piacvezető pozícióba

Üdvözöllek a Lampone Online Marketing tanácsadás oldalunkon!

Digitális Intelligencia és Online Marketing

Tudtátok, hogy az online marketing eszközök megfelelő alkalmazásával drasztikusan lehet növelni a cég árbevételét? >>>

Digitális marketing kisvállalat

Online marketing tanácsadás a Lampone Digitális Marketing tanácsadástól - Piacvezető leszel

A jövőbeli közös munkánkban a következő módon segítünk a vállalatod előremozdulásában. Elemezzük a piacot és a vállalatod jelenlegi helyzetét. Készítünk egy közös tervet, hogyan érhetjük utol és kerülhetünk be a jelenlegi vezető vállalatok közé. Végrehajtjuk a tervet sok munkával, amiben nekünk és nektek is rengeteg feladatotok lesz. 3 hónap elteltével az üzleti tartalmaid teljesen átstruktúrálásra kelünek. 6-12 hónap elteltével meglátod, hogy hogyan vezetett az út a piacvezető pozícióba. Hogyan kerültél az ediggi online értékesítésben legsikeresebb vállalatok közé.

20 évig nemzetközi nagyvállalati üzleti és informatikai tanácsadással foglalkoztam. Ezt követően 6 éve elkezdtem átállni az online marketing tanácsadásra és weboldalak/webshopok "Google barát" megépítésére, átalakítására. Az elmúlt években nagy sikereket értünk el ezen a területen közösen a kis és közepes magyar vállalatok tulajdonosaival. Mondhatom, hogy a weboldalak átalakításával vagy teljes újraépítésével jelentős többlet árbevétel termelő képességre tettünk szert közösen. Az online marketing eszközök tárháza nagyon széles és a legtöbb vállalat ezeknek csak töredékét használja ki.

Mint mindenhol, ezen a területen is a sikeres üzletvitelhez szükséges a tulajdonos 100%-os elhívatottsága. Az aránylag új digitális intelligencia területre az esetek 99%-ban sem a tulajdonosoknak, sem az alkalmazottaknak nincs rálátása! Ezt a tevékenységet rá kell bízni olyan szakemberre, aki módszeresen és kitartóan dolgozik a cél elérése érdekében közösen a tulajdonossal. Itt a tapasztalatok azt mutatják, hogy ott lehetett elérni a legnagyobb sikert, ahol a tulajdonos 100%-ban végrehajtotta azokat a változásokat, amiket igényel az új internetes világ. Az online marketing eszközök széles körű és jól megtervezett alkalmazása minden esetben meghozza a sikert. Csak azt kell tudni, hogy melyik eszközt hogyan és milyen intenzitással kell használni.

A tapasztalatok szerint ehhez szükséges a vállalatok üzleti tartalmának teljes átalakítása és jelentős minőségi és a legtöbbször mennyiség fejlesztése is. Csak ezt követően érdemes egyáltalán feltenni a kérdést, hogy mit csináljunk a internet marketing területein.

Online marketing kisvállalatKis és közepes vállalatok online - digitális működése

Magyarországon is évről évre egyre többen fordulnak az internetes vásárlásokhoz. E mellett a szolgáltatások területén is megfigyelhető, hogy az ott elköltött pénz is egyre nagyobb mértékben a webes ismertségtől függ.

Ezen a területen nem lehet alkalmazni már a tradicionális üzleti logikákat, hiszen a Google mesterséges intelligencia algoritmusai értékelik az összes vállalatot internetes jelenlét szempontból. Ez alapján kimondható, hogy Magyarországon a vállalatok többsége "nem létezik a Google számára", így az interneten keresgélő potenciális vevő számára sem! Durva kijelentés ez, de igaz. Az is megfigyelhető, hogy a lakossági vásárlások mellett, egyre nagyobb mértékben befolyásolja az internet / Google a vállaltok beszerzését is. A beszerzési szervezetekben is olyan generáció vette át a feladatokat, akik beszerzési forrás keresésnél egyre többet használják a Google találatokat. Az online marketing eszközök közül jó néhány alkalmazható a még közvetlenebb módon a B2B kereskedelemben, értékesítés támogatásban, aki ma nem mozdul, az lemarad.

Ezek a tények mind azt támasztják alá, hogy minden vállalatnak iparágtól függetlenül nagy erőkkel kellene fókuszálni a tartalmak és elérés optimalizálására.

Digitális átállás

A fent leírtak fényében mire van szüksége az üzleti vállalkozásodnak? Főleg arra, hogy a weboldaladon / webshopodban a tartalmak úgy kerüljenek megfogalmazásra, hogy az közérthető legyen. Erre egy nagyon jó példa a következő! Ha épület villamossági nagykereskedésed van és szakembereknek értékesítesz, akkor lehet dugaljnak is nevezni a terméket. Ha emellett lakossági vevőkkel is foglalkozol egy webshopban, vagy csak akár boltod internetes oldalán, akkor más a helyzet. Hogyan hívja a lakosság a dugaljt? Konnektor, ugye? Tehát konnektort kell árulnod! Ha dugaljt árulsz, akkor akik konnektort keresnek, azok Téged nem fognak megtalálni az Interneten.

Konnektor és dugalj Google keresés

A dugalj keresése 100 keresésből 30, míg a konnektort keresik 100 keresésből 70 alkalommal. Tehát aki dugaljként árulja a terméket és nincs kifejtve, hogy ez ilyen és ilyen konnektor, az rögtön elveszti az érdeklődők 70 százalékát. Természetesen a maradék 30 százalékból is csak 1-2 keresés esetében fogják megtalálni a megfelelő stratégia hiányában.

Innen kiindulva rengeteg feladat lesz a tervezésétől a végrehajtásig. Ebben a tervben fogom összeállítani Neked a következő 6 és 12 hónap feladatait és várható eredményeit. Ami várható, hogy piac telítettségtől és a versenytársak felkészültségétől függően 6 és 12 hónap között fog realizálódni a versenyelőny. Ez abban  testesül meg, hogy piacvezető pozícióba kerülünk, és több vásárló és vásárlás lesz a cég webes értékesítési csatornáján.

Minden jelentkezőnek egyéni ajánlatot készítek, hogy hogyan tudjuk végrehajtani a szükséges együttműködést. Általában a tulajdonosokkal vagy vállalat vezetőkkel dolgozom közvetlenül együtt, mert a tapasztalat azt mondja, hogy csak így érhető el a kívánt eredmény. Az ajánlat adást megelőzően jó néhány elemzést készítek az adott vállaltról, a piacról és a versenytársakról. Ezek alapján állítom össze az ajánlatot és az első 6 hónap akciótervét is. 

Digitális tanácsadás módszertanSzigorú digitális átállási módszertan és eredményesség

Természetesen a közös munkához sok segítségre lesz szükség a szakember munkatársak részéről is az egyes termékvonalak és szolgáltatás területek minőségi bemutatásához. Rögtön a munka első hónapjában eldöntjük, hogy a jelenlegi weboldal /webshop alkalmas-e az átalakításra, vagy újra kell építeni azt. Mi szigorú módszertan alapján dolgozunk, kitartóan és következetesen, hogy elérjük a kitűzött célt.

Ezzel a módszertannal lehet meghatározni azt is, hogy egy adott weboldallal meddig lehet eljutni egy 100-as skálán. Amennyiben az előzetes elemzések azt mutatják, hogy 90% nem érhető el, valamely körülmények miatt, akkor teljesen új webes környezet felépítését szoktuk javasolni. Ha ez nem oldható meg az adott vállaltnál, akkor nem tudjuk elvállalni a közöz munkát. Ennek az az oka, hogy a szakmai tapasztalatink alapján az adott weboldallal / webshoppal egyszerűen nem érhető el az igazi versenyelőny. Ez azt is jelenti, hogy sok befektetett munka ellenére nem tudjuk biztosítani az árbevétel növekedést, ami a mi teljesítményünk egyedüli mérőszáma.

Természetesen számos eleme van a módszertanunknak, amit nem fogunk részletezni. Ezek a digitális intelligencia "know how" elemei, amik a mi vállalkozásunk alapvető sikertényezői. A másik három sikertényező a kitartás, a módszertan változatlan betartása és az új lehetőségek folyamatos tanulása. Csak így vezethet az út a piacvezető pozícióba. Még egy rövid cikket írtam az Online Marketing árbevétel termelő képességéről hétköznapi nyleven.

Várjuk jelentkezésedet, amennyiben érdekel egy ilyen együttműködés. Egy üzletfejlesztésről készült interjút olvashattok velem az IT Business online hasábjain a következő helyen >>.

Üdvözlettel,

Bellágh Szabolcs

Lampone online marketing és digitális tanácsadás
bellagh.szabolcs@lampone.hu
+36209754476
https://lampone.hu

Lampone online marketing és digitális tanácsadás

Vissza a Lampone webshop és online marketing főoldalra >>

Webáruház készítés