Lampone otthon, lakásdekoráció és kert blog

Online marketing és a növekvő árbevétel - Lampone Blog

2020.07.24 08:00
Lampone
Online marketing és a növekvő árbevétel - Lampone Blog

Tudtátok, hogy az online marketing eszközök megfelelő alkalmazásával drasztikusan lehet növelni a cég árbevételét?

Online marketing egyszerű nyelven.

Az online világ és annak potenciális hatása az üzleti vállalkozások sikerességére és átalakulására nagy mértékben ismeretlen a legtöbb üzleti vezető előtt. Ez nem egy negatív kritika, hanem abból adódik, hogy a vállalatok tradicionális működésében a napi feladatok ellátása több mint 100%-ban igénybe veszi mind a tulajdonosok, mind az alkalmazottak idejét. Újításra nem sok idő marad. Ha e mellé még figyelembe vesszük, hogy az online marketing szakmai háttér sem áll rendelkezésre, akkor ez már teljesen érthető. Akár még a nagy, nemzetközi vállalatoknál is megfigyelhető, hogy nem használják ki a az online világ adta üzletfejlesztési lehetőségeket. Most amikor az emberek inkább tartózkodnak a bolti vásárlástól, mert kockázatosnak találják a tömegekkel való találkozást még aktuálisabb kérdés. A vállalatok közötti értékesítésnél is egyre nagyobb az online marketing szerepe. A beszerzők egyre fiatalabbak és a tenderekre olyan partnereket hívnak meg, akik termékeit vagy szolgáltatásait könnyen megtalálják a digitális piacon. Mind az emberek, mind a cégek évről évre egyre több pénzt költenek el az Internetről szerzett partnereiknél. Ebben a világban minden vállalatnak érdemes belevágnia a digitális intelligencia és az online marketing adta lehetőségek megvalósításába.

Hozzávalók

  • Szakmai felkészültség
  • Üzleti szemlélet
  • Precizitás
  • Kitartás

Kiindulás, elemzés

Minden piaci szereplőnek vannak versenytársai, akik már esetleg előrébb járnak a digitális hatékonyságban. A piac elemzésével minden esetben ki lehet gyorsan deríteni, hogy ki mennyire van lemaradva és mennyi energia szükséges az online piacvezető pozíció eléréséhez. Kik azok akik jelentős pénzt költenek el a hirdetésekre és kik azok akik a keresésekre előkelő helyen jönnek föl?

Tudtátok, hogy a Google keresésekben 5. helyen található cég csak a 12-14%-át értékesíti az 1. helyen állóhoz képest az online értékesítési csatornán? Ez 7-8 szoros potenciált jelent már ebbe az esetben is, persze ha egy vállalat jelentősen hátrébb van a termékeivel és szolgáltatásaival, akkor sokkal nagyobb növekedést lehet prognosztizálni a következő évekre.

Előkészítés, tervezés

Mi minden elemzési feladatot, előkészítést és tervezést elvégzünk, és ezt követően a cégvezetésnek bemutatjuk ezeket. Önállóan dolgozunk, nem igénylünk folyamatos konzultációt és garantáljuk a sikert, ha a tervben definiált feladatok folyamatosan végrehajtásra kerülnek. Természetesen vannak olyan feladatok, amiket a cég munkatársainak kell elvégeznie, de ezek mind pontosan leírásra kerülnek.

Kitartó szakmai munka

Kitartóan kell végrehajtani a tervben lefektetett feladatokat, mert a legtöbb esetben a kitartás hiánya okozza a sikertelenséget. Ezt azért írom, mert nagyon gyakran megfigyelhető a piacon. Látni lehet a háttérben, hogy próbálkoztak kisebb javításokkal, de ennyi közel sem elég. Ezt a munkát folyamatosan kell végezni, azaz ha kínálunk egy új szolgáltatást vagy termékvonalat, akkor azokat is csak a szigorú irányelvek betartásával lehet bevezetni a piacra. A kitartás mellett szükség van a szakmai selfkészültségre is aminek egyszerre kell üzletinek és technikainak lennie. Kell látni az összefüggéseket is, de kell ismerni a legapróbb technikai feltételeket is. Ezt csak folyamatos tanulással lehet elérni ebben a szakmában is, hiszen pl. a Google hónapról hónapra bevezet új módszereket és a mesterséges intelligenciájuk folyamatosan fejlődik. A kifejezésben helyet kapott a "mesterséges" szó, ami amúgy "természetes", azaz tényleg azok a vállalatok kerülnek a legjobbak közé, akik a legjobban megfelelnek a vevők kéréseinek.

Folyamatos hatáselemzés

Folyamatosan figyelni kell az elvégzett feladatok eredményeit, és ha egy-egy terület nem teljesít az elvártak szerint, azt külön meg kell vizsgálni. A várható hatásoknak különböző időhorizontjai vannak, ezeket is figyelembe kell venni a várakozásoknál. A különböző iparágak is eltérnek egymástól, hiszen van ahol már sok, valamilyen szinten felkészült szereplő van. Van olyan iparág is, ahol gyorsabban lehet eljutni a sikerhez, mert a legtöbb szereplő még felkészületlen.

Online marketing tanácsadás

Eredmény

A várható eredményt egy mondatban mondom el: A következő években a az eddigi eladásokat meg lehet többszörözni, van olyan cég akiknél 3x és van olyan akiknél 5x volt ez a szorzó az első 2 év együttműködés után.

Vegyétek igénybe tőlünk az Online Marketing tanácsadást, ha piacvezető pozícióba szeretnétek kerülni a Internetes értékesítés, vevőszerzés területén.

 

 

Webáruház készítés