Tudtátok, hogy online marketing tanácsadás segítségével - az eszközök megfelelő alkalmazásával - drasztikusan lehet növelni a cég árbevételét?
Online marketing tanácsadás egyszerű nyelven.
Az online világ és annak potenciális hatása az üzleti vállalkozások sikerességére és átalakulására nagy mértékben ismeretlen a legtöbb üzleti vezető előtt. Ez nem egy negatív kritika, hanem abból adódik, hogy a vállalatok tradicionális működésében a napi feladatok ellátása több mint 100%-ban igénybe veszi mind a tulajdonosok, mind az alkalmazottak idejét. Újításra nem sok idő marad. Ha e mellé még figyelembe vesszük, hogy az online marketing tanácsadás szakmai háttér sem áll rendelkezésre, akkor ez már teljesen érthető. Akár még a nagy, nemzetközi vállalatoknál is megfigyelhető, hogy nem használják ki a az online marketing tanácsadás adta üzletfejlesztési lehetőségeket. Most amikor az emberek inkább tartózkodnak a bolti vásárlástól, mert kockázatosnak találják a tömegekkel való találkozást még aktuálisabb kérdés. A vállalatok közötti értékesítésnél is egyre nagyobb az online marketing szerepe. A beszerzők egyre fiatalabbak és a tenderekre olyan partnereket hívnak meg, akik termékeit vagy szolgáltatásait könnyen megtalálják a digitális piacon. Mind az emberek, mind a cégek évről évre egyre több pénzt költenek el az Internetről szerzett partnereiknél. Ebben a világban minden vállalatnak érdemes belevágnia a digitális intelligencia és az online marketing adta lehetőségek megvalósításába.
Hozzávalók
- Szakmai felkészültség
- Üzleti szemlélet
- Bevált módszertan
- Precizitás
- Kitartás
Kiindulás, elemzés
Minden piaci szereplőnek vannak versenytársai, akik már esetleg előrébb járnak a digitális hatékonyságban. A piac elemzésével minden esetben ki lehet gyorsan deríteni, hogy ki mennyire van lemaradva és mennyi energia szükséges az online piacvezető pozíció eléréséhez. Kik azok akik jelentős pénzt költenek el a hirdetésekre és kik azok akik a keresésekre előkelő helyen jönnek föl?
Tudtátok, hogy a Google keresésekben 5. helyen található cég csak a 12-14%-át értékesíti az 1. helyen állóhoz képest az online értékesítési csatornán? Ez 7-8 szoros potenciált jelent már ebbe az esetben is, persze ha egy vállalat jelentősen hátrébb van a termékeivel és szolgáltatásaival, akkor sokkal nagyobb növekedést lehet prognosztizálni a következő évekre.
Előkészítés, tervezés
Mi minden elemzési feladatot, előkészítést és tervezést elvégzünk, és ezt követően a cégvezetésnek bemutatjuk ezeket. Önállóan dolgozunk, nem igénylünk folyamatos konzultációt és garantáljuk a sikert, ha a tervben definiált feladatok folyamatosan végrehajtásra kerülnek. Természetesen vannak olyan feladatok, amiket a cég munkatársainak kell elvégeznie, de ezek mind pontosan leírásra kerülnek.
Kitartó szakmai munka
Kitartóan kell végrehajtani a tervben lefektetett feladatokat, mert a legtöbb esetben a kitartás hiánya okozza a sikertelenséget. Ezt azért írom, mert nagyon gyakran megfigyelhető a piacon. Látni lehet a háttérben, hogy próbálkoztak kisebb javításokkal, de ennyi közel sem elég. Ezt a munkát folyamatosan kell végezni, azaz ha kínálunk egy új szolgáltatást vagy termékvonalat, akkor azokat is csak a szigorú irányelvek betartásával lehet bevezetni a piacra. A kitartás mellett szükség van a szakmai selfkészültségre is aminek egyszerre kell üzletinek és technikainak lennie. Kell látni az összefüggéseket is, de kell ismerni a legapróbb technikai feltételeket is. Ezt csak folyamatos tanulással lehet elérni ebben a szakmában is, hiszen pl. a Google hónapról hónapra bevezet új módszereket és a mesterséges intelligenciájuk folyamatosan fejlődik. A kifejezésben helyet kapott a "mesterséges" szó, ami amúgy "természetes", azaz tényleg azok a vállalatok kerülnek a legjobbak közé, akik a legjobban megfelelnek a vevők kéréseinek.
Folyamatos hatáselemzés
Folyamatosan figyelni kell az elvégzett feladatok eredményeit, és ha egy-egy terület nem teljesít az elvártak szerint, azt külön meg kell vizsgálni. A várható hatásoknak különböző időhorizontjai vannak, ezeket is figyelembe kell venni a várakozásoknál. A különböző iparágak is eltérnek egymástól, hiszen van ahol már sok, valamilyen szinten felkészült szereplő van. Van olyan iparág is, ahol gyorsabban lehet eljutni a sikerhez, mert a legtöbb szereplő még felkészületlen.

Eredmény
A várható eredményt egy mondatban mondom el: A következő években a az eddigi eladásokat meg lehet többszörözni, van olyan cég akiknél 3x és van olyan akiknél 5x volt ez a szorzó az első 2 év együttműködés után.
Vegyétek igénybe tőlünk az Online Marketing tanácsadást, ha piacvezető pozícióba szeretnétek kerülni a Internetes értékesítés, vevőszerzés területén.