Lampone otthon, lakásdekoráció és kert blog

Online marketing tanácsadással a növekvő árbevétel irányába - Lampone Blog

2020.07.24 08:00
Lampone
Online marketing tanácsadással a növekvő árbevétel irányába - Lampone Blog

Online marketing tanácsadás

Tudtátok, hogy online marketing tanácsadás segítségével - az eszközök megfelelő alkalmazásával - drasztikusan lehet növelni a cég árbevételét?

Online marketing tanácsadás egyszerű nyelven.

Az online világ és annak potenciális hatása az üzleti vállalkozások sikerességére és átalakulására nagy mértékben ismeretlen a legtöbb üzleti vezető előtt. Ez nem egy negatív kritika, hanem abból adódik, hogy a vállalatok tradicionális működésében a napi feladatok ellátása több mint 100%-ban igénybe veszi mind a tulajdonosok, mind az alkalmazottak idejét. Újításra nem sok idő marad. Ha e mellé még figyelembe vesszük, hogy az online marketing tanácsadás szakmai háttér sem áll rendelkezésre, akkor ez már teljesen érthető. Akár még a nagy, nemzetközi vállalatoknál is megfigyelhető, hogy nem használják ki a az online marketing tanácsadás adta üzletfejlesztési lehetőségeket. Most amikor az emberek inkább tartózkodnak a bolti vásárlástól, mert kockázatosnak találják a tömegekkel való találkozást még aktuálisabb kérdés. A vállalatok közötti értékesítésnél is egyre nagyobb az online marketing szerepe. A beszerzők egyre fiatalabbak és a tenderekre olyan partnereket hívnak meg, akik termékeit vagy szolgáltatásait könnyen megtalálják a digitális piacon. Mind az emberek, mind a cégek évről évre egyre több pénzt költenek el az Internetről szerzett partnereiknél. Ebben a világban minden vállalatnak érdemes belevágnia a digitális intelligencia és az online marketing adta lehetőségek megvalósításába.

 

Hozzávalók

  • Szakmai felkészültség
  • Üzleti szemlélet
  • Bevált módszertan
  • Precizitás
  • Kitartás

 

Kiindulás, elemzés

Minden piaci szereplőnek vannak versenytársai, akik már esetleg előrébb járnak a digitális hatékonyságban. A piac elemzésével minden esetben ki lehet gyorsan deríteni, hogy ki mennyire van lemaradva és mennyi energia szükséges az online piacvezető pozíció eléréséhez. Kik azok akik jelentős pénzt költenek el a hirdetésekre és kik azok akik a keresésekre előkelő helyen jönnek föl?

Tudtátok, hogy a Google keresésekben 5. helyen található cég csak a 12-14%-át értékesíti az 1. helyen állóhoz képest az online értékesítési csatornán? Ez 7-8 szoros potenciált jelent már ebbe az esetben is, persze ha egy vállalat jelentősen hátrébb van a termékeivel és szolgáltatásaival, akkor sokkal nagyobb növekedést lehet prognosztizálni a következő évekre.

 

Előkészítés, tervezés

Mi minden elemzési feladatot, előkészítést és tervezést elvégzünk, és ezt követően a cégvezetésnek bemutatjuk ezeket. Önállóan dolgozunk iparágtól függetlenül, legyen szó személyi edző, mellplasztika, allergiavizsgálat, nagykonyhai gépek, XPS lap hőszigetelés, ipari betonkeverő, elektromos kerti grill vagy food distribution területekről. Folyamatosan tanuljuk a lényeges szempontokat, amiket az iparág vezető szereplőitől el lehet lesni, kiegészítve a általánosan használható online marketing know how -val. Nem igénylünk folyamatos konzultációt és garantáljuk a sikert, ha a tervben definiált feladatok folyamatosan végrehajtásra kerülnek. Természetesen vannak olyan feladatok, amiket a cég munkatársainak kell elvégeznie, de ezek mind pontosan leírásra kerülnek.

 

Kitartó szakmai munka

Kitartóan kell végrehajtani a tervben lefektetett feladatokat, mert a legtöbb esetben a kitartás hiánya okozza a sikertelenséget. Ezt azért írom, mert nagyon gyakran megfigyelhető a piacon. Látni lehet a háttérben, hogy próbálkoztak kisebb javításokkal, de ennyi közel sem elég. Ezt a munkát folyamatosan kell végezni, azaz ha kínálunk egy új szolgáltatást vagy termékvonalat, akkor azokat is csak a szigorú irányelvek betartásával lehet bevezetni a piacra. A kitartás mellett szükség van a szakmai selfkészültségre is aminek egyszerre kell üzletinek és technikainak lennie. Kell látni az összefüggéseket is, de kell ismerni a legapróbb technikai feltételeket is. Ezt csak folyamatos tanulással lehet elérni ebben a szakmában is, hiszen pl. a Google hónapról hónapra bevezet új módszereket és a mesterséges intelligenciájuk folyamatosan fejlődik. A kifejezésben helyet kapott a "mesterséges" szó, ami amúgy "természetes", azaz tényleg azok a vállalatok kerülnek a legjobbak közé, akik a legjobban megfelelnek a vevők kéréseinek.

 

Folyamatos hatáselemzés

Folyamatosan figyelni kell az elvégzett feladatok eredményeit, és ha egy-egy terület nem teljesít az elvártak szerint, azt külön meg kell vizsgálni. A várható hatásoknak különböző időhorizontjai vannak, ezeket is figyelembe kell venni a várakozásoknál. A különböző iparágak is eltérnek egymástól, hiszen van ahol már sok, valamilyen szinten felkészült szereplő van. Van olyan iparág is, ahol gyorsabban lehet eljutni a sikerhez, mert a legtöbb szereplő még felkészületlen. Jelen vagyunk jó néhány iparágban, nézzétek meg a sikereinket:

 

Személyi edző stúdió, privát edzőterem,

Plasztikai sebészet, plasztikai sebész csapat,

Fitnessstudio Wien,

Nagykonyhai gépek webshop,

Kerti grill, közösségi grill lap webshop

Major food distributor in Hungary

Betonipari gépek és hulladék feldolgozó gépek tervezése és értékesítése

Magán labor szolgáltatás

Építóanyag nagykereskedelem, XPS lap, kőzetgyapot hőszigetelés, vízszigetelő lemez, zsindely

 

 

 

Online marketing tanácsadás

Eredmény

A várható eredményt egy mondatban mondom el: A következő években a az eddigi eladásokat meg lehet többszörözni, van olyan cég akiknél 3x és van olyan akiknél 5x volt ez a szorzó az első 2 év együttműködés után.

Vegyétek igénybe tőlünk az Online Marketing tanácsadást, ha piacvezető pozícióba szeretnétek kerülni a Internetes értékesítés, vevőszerzés területén.

 

Vissza a Lampone Blog oldalra az Online marketing tanácsadás blog oldalról >

Vissza a Lampone fő oldalra az Online marketing tanácsadás blog oldalról >

 

Webáruház készítés